smali

понедельник, 16 февраля 2015 г.

Якби теслярю провели співбесіду як програмісту

Інтерв'юер: Отож ви тесляр, чи не так?
Тесляр: Це вірно, я займаюся виробами з дерева.

Інтерв'юер: Як довго ви цим займаєтеся?
Тесляр: 10 років.

Інтерв'юер: Чудово, це добре. Тепер у мене є декілька технічних питань до вас, щоб побачити чи ви підходите для нашої команди. Готові?
Тесляр: Звичайно!

Інтерв'юер: Перш за все, ми працюємо в підрозділі, який будує багато коричневих будинків. Ви раніше будували коричневі будинки?
Тесляр: Ну, я тесляр, тому я будував будинки, і люди зазвичай фарбували їх, як вони хотіли.

Інтерв'юер: Так, я розумію, але ви можете дати мені уявлення про те, скільки у вас досвіду будівництва коричневих будинків? Приблизно.
Тесляр: Ну, я дійсно не знаю. Після того, як вони побудовані, мене не хвилює, як вони пофарбовані. Можливо … шість місяців? 


Інтерв'юер: Шість місяців? Але ми шукали когось з набагато більшим досвідом роботи з коричневими будинками. Дозвольте мені поставити вам ще декілька запитань.
Тесляр: Ну, добре, але ви знаєте, що фарбувати – це фарбувати.

Інтерв'юер: Так, добре. Як щодо волоського горіха?
Тесляр: Що з ним таке?

Інтерв'юер: Ви багато працювали з горіхом?
Тесляр: Звичайно, горіх, сосна, дуб, червоне дерево.

Інтерв'юер: Але скільки у Вас років досвіду роботи з горіхом?
Тесляр: Слухайте, ну я дійсно не знаю, що мені потрібно було рахувати?

Інтерв'юер: Ну, оцініть для мене.
Тесляр: Добре, я б сказав, що у мене є рік-півтора досвіду роботи з горіхом.

Інтерв'юер: Ви хочете сказати, що ви хлопець з початковим рівнем роботи з горіхом чи гуру по роботі з горіхом?
Тесляр: Гуру по дереву горіха?

Інтерв'юер: То ви не гуру?
Тесляр: Ну, я тесляр, отож ви розумієте, що я працював з усіма видами дерева, і є деякі відмінності, але я думаю, що якщо ви хороший тесляр ...

Інтерв'юер: Так, так, але ми використовуємо горіх, це ок для Вас?
Тесляр: Так, горіх ок. Неважливо, що ви хочете. Я тесля.

Інтерв'юер: А як щодо чорного горіха?
Тесляр: Що з цього приводу?

Інтерв'юер: Ну у нас було декілька теслярів по роботі з горіхом в компанії, але як виявилося, вони не працювали з чорним волоським горіхом. Чи є у вас досвід роботи з чорним волоським горіхом?
Тесляр: Звичайно, трохи є. Було б добре здобути більше досвіду для мого резюме.

Інтерв'юер: ОК. Почекайте, дозвольте мені перевірити пошту ...
Тесляр: Так, звичайно.

Інтерв'юер: Добре, ще одна річ на сьогодні. Ми використовуємо Камінь 5.1, щоб ним забивати цвяхи. Ви використовували Камінь 5.1?
Тесляр: (Біліючи ...) Ну, я знаю, багато теслярів починають з використання каменів, щоб забити цвяхи, з того часу як перший ремісник купив кам’яний кар'єр, але чесно кажучи, мені більш пощастило з моїм пневматичним молотком. Або звичайний молоток можна взяти, якщо на те пішло. Я помітив, що при роботі з каменем я пошкоджую собі пальці, а права рука болить, адже камінь дуже великий.

Інтерв'юер: Але інші компанії використовують камені. Ви хочете сказати, що камені не працюють?
Тесляр: Ні, я не кажу, що камені не працюють, просто я думаю, що з пневматичними молотками працювати краще.

Інтерв'юер: Ну, всі наші архітектори почали використовувати камені, і їм це подобається.
Тесляр: Добре, але я забиваю цвяхи весь день, і - ну, дивіться, мені потрібна робота, так що я, безумовно, готовий використовувати камені, якщо хочете. Я намагаюся бути відкритим.

Інтерв'юер: Добре, у нас є декілька інших кандидатів, яких ми плануємо розглянути, так що ми дамо вам знати.
Тесляр: Що ж, спасибі за ваш час. Було приємно з Вами поспілкуватися.

НАСТУПНОГО ДНЯ ...

Дзвінок ...

Інтерв'юер: Привіт?
Тесляр: Привіт. Пам'ятаєте мене, я тесляр, з яким ви проводили співбесіду по проекту з чорним волоським горіхом. Просто хотів дізнатися чи ви прийняли остаточне рішення.

Інтерв'юер: Насправді, ми вже взяли людину. В цілому, нам подобається Ваш досвід, але ми вирішили найняти того, хто попередньо працював з коричневим кольором.
Тесляр: Дійсно? Так я не отримав роботу, тому що у мене не було достатньо досвіду з коричневим кольором?

Інтерв'юер: Ну, частково це так, але взагалі ми взяли іншу людину, тому що вона нам обійдеться набагато дешевше.
Тесляр: Так? Скільки досвіду в нього?

Інтерв'юер: Ну, він насправді не тесляр, він торгував автомобілями, але він продав багато коричневих автомобілів і він колись працював з інтер'єром з горіха.
Тесляр: (Тиша у відповідь)

Комментариев нет:

Отправить комментарий